Zwroty i reklamacje

  1. ZWROT TOWARU

    1. Klient może odstąpić od zawartej umowy bez podania przyczyny poprzez wysłanie oświadczenia w tym przedmiocie w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Oświadczenie może zostać złożone w formie pisemnej bądź też w formie wiadomości elektronicznej wysłanej na adres biuro@skweld.pl
    2. We wskazanym powyżej przypadku Klient ma obowiązek niezwłocznego zwrotu zakupionego towaru, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy. Zwrot zakupionego towaru następuje na adres podany w zakładce „Zwroty”
    3. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość można pobrać tutaj.
    4. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, umowa uważana jest za niezawartą, a kupujący Klient zwolniony jest ze wszystkich zobowiązań. Jeśli zwrot nastąpi we wskazanym terminie Sklep gwarantuje zwrot całej kwoty zapłaconej za towar przelewem na rachunek klienta.
    5. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru, w tym koszty przesyłki.
    6. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, nie może być uszkodzony, zabrudzony, porysowany, poddany modyfikacjom w zakresie wymiarów/wyglądu/sposobu montażu, zamontowany i zdemontowany. Do zwracanego towaru należy dołączyć paragon otrzymany z produktem.
    7. Prawo zwrotu przysługuje również przedsiębiorcy dokonującego zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością.

  2. REKLAMACJE

    1. Produkty oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe i oryginalne.
    2. Sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego za niezgodność Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. Reklamację można złożyć drogą pocztową poprzez odesłanie towaru wraz z pisemnym opisem wady i dowodem zakupu, przesyłką poleconą na adres:
      Simple 2 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
      Piekary 353
      Liszki 32-060
      małopolskie
    3. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez sklep przesyłki listowej zawierającej reklamowany towar. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą pocztową Sklep wyśle do Klienta produkt pełnowartościowy w ciągu 30 dni.
    4. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z opinią co do niezasadności reklamacji na koszt kupującego.
    5. Prawo reklamacji przysługuje również przedsiębiorcy dokonującego zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością jednak nie posiadających dla kupującego charakteru zawodowego
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl